3/25/2016

SNOWBOARDING | JUHO

IMG_0027b IMG_0028-2b IMG_0017b

Voisin huutaa onnesta, koska ekat kunnon lumilautailukuvat on vihdoinkin otettu! Näin pienellä kokemuksella on ehkä hieman riskialtista sanoa, että tää on ehdottomasti jotain mitä mä haluan tehdä lisää tulevaisuudessa. Kuvattavien löytäminen on vaan aika hakuammuntaa, mutta niin kai se on kaikilla aloittelevilla valokuvaajilla.

Mun loppukevään valokuvauskalenteri näyttää jokseenkin kiireiseltä ja mä oon tässä viime päivinä miettinyt useampaan otteeseen, että miten mä oikein ehdin saada kaiken valmiiksi ennen kuin lumet sulaa. Lumi on nimittäin aika keskeisessä elementissä noissa työn alla olevissa kuvissa, joten niitä on aika paha lähteä kesällä duunailemaan. Toivotaan siis parasta ja pelätään pahinta, niin kuin aina.

ENG:Finally, I got a chance to go and take some photos of snowboarding.

3 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! Kerta nuo ovat ensimmäiset lumilautailukuvasi, olet onnistunut tosi hyvin! ;)

    ReplyDelete
  2. wou tosi hienoja kuvia, tykkäsin! (:

    > kesayonunelmia.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Upeita kuvia!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    ReplyDelete