8/13/2017

THOUGHTS | EI HEMMETTI, NEEA YKS JUTTU VIELÄ!

"When the sirens call you,
I scream louder for you."
IMG_7478 IMG_7475 IMG_7444 IMG_7508
"She could turn my head,
even when I don't see the sun.
She is my Messiah."

Sadanyhdeksänkymmenenviiden euron Flow-lippu vaihtui keskellä peltoa olevaksi rekan lavaksi nopeammin kuin ehdin laskea kymmeneen. Samalla se vaihtui bändiin ja ihmisiin, jotka piti pinnalla joskus - ja pitää vieläkin. Ja ystäviin, joiden sylissä voi makoilla keskellä autotietä.

Hämmennyt. Sen jälkeen ikuisuuden kestävä pep talk siitä, että elä päivä kerrallaan ja ajattele positiivisesti. Duunaat jotain muuta siinä välissä ja yhtäkkiä huudat vaan, että Neea yks juttu vielä. Vinkkaat kirjasta, joka kuulostaa just sellaiselta self help - oppaalta, jota juoksisin normaalisti karkuun. Sanon kuitenkin hommaavani sen ja halaat mua voimaannuttavasti. 

Elämä potkii välillä vitun lujaa, mut se osaa myös antaa - ja kun se antaa niin se antaa kunnolla. Kirjotat sen mun päiväkirjaan mun koittaessa pidätellä kyyneliä. Halaat mua ja sanot, että kaikki okei. 

Onnellisuutta edes yhden illan ajan. 

A/N: Lisää lauantaista, Oulun omasta Counting Lifeboatsista ja Cyril Awakens'ista, p i a n!


6 comments:

  1. Ääää, ihania kuvia ja tosi hyvä teksti! <33 Oot kehittynyt kummassakin ihan hurjasti näiden kahden (?) vuoden aikana, mitä oon sua seurannu.

    ReplyDelete
  2. Ihana postaus ja tosi kivasti kirjoitettu! :)

    ReplyDelete
  3. Elämä potkii välillä vitun lujaa, mut se osaa myös antaa: niin totta, hyva kirjoitus!

    ReplyDelete